یزد

جمعه, 7 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

هتلهای زنجیره ای مهر یزد در جمع بهترین هتلهای جهان جای گرفتند

 

هتلهای زنجیره ای مهر یزد در جمع بهترین هتلهای جهان جای گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم معرفی بهترین هتل های جهان برای نخستین بار یک گروه هتلداری ایرانی انتخاب و معرفی شد و بر این اساس مجموعه هتل های زنجیره ای مهر استان یزد توانست در جمع نزدیک به چهار هزار هتل در دنیا در زمره ۳۰ هتل برتر سال ۲۰۱۲ قرار گیرد  

این ۳۰ هتل در رتبه‌ ها و رده‌ های مختلفی از هتل ‌ها همچون هتل ‌های لوکس، هتل ‌های ارزان قیمت، مهمانسراها، بخش خدمات و بخش‌ های مختلف مرتبط با صنعت هتلداری معرفی و بر اساس رای مسافران انتخاب شدند.

در این رقابت سه هزار و ۹۴۳ هتل از سراسر جهان مورد بازبینی قرار گرفتند که در این میان هتل‌ هایی از ۳۰ کشور و هشت منطقه بین ‌المللی رده‌های نخست بهترین هتل‌ های جهان را به خود اختصاص دادند.

در بخش عمومی، تفرجگاه "فونیکس" در کشور بلیز رتبه نخست را به خود اختصاص داد، بهترین هتل ۴ و ۵ ستاره جهان به هتل "شانگری لا" در توکیو رسید، بهترین هتل ارزان قیمت، هتل "هوئنینی" در ویتنام معرفی شد، بهترین خدمات هتلداری به هتل "آرکادیا" در شهر پراگ رسید و بهترین مسافرخانه نیز مسافرخانه "۲۱ شهر" برینتگتون انگلستان معرفی شد.

هتل های زنجیره ای مهر نیز به عنوان بهترین هتل های تاریخی دنیا شایسته این عنوان انتخاب شد و تندیس ویژه آن به محمدحسین محتاج الله مدیریت این مجموعه اهدا شد.

محتاج الله در سخنانی در مراسم اهدای جایزه با اشاره به پیشینه تمدن ایران و بیان ویژگی ها کشورمان در حوزه توریست، خواستار توجه جدی و بیشتر فعالان گردشگری دنیا به ایران و شهر تاریخی یزد شد.

مجموعه هتل های زنجیره ای مهر استان یزد پیش از این نیز جوایز متعدد داخلی و خارجی در حوزه هتلداری کسب کرده که از آن جمله می توان جایزه ویژه سازمان جهانی یونسکو در سال ۲۰۰۴ اشاره کرد.

همچنین این گروه هتلداری اولین گروه هتل های سنتی و تاریخی ایرانی است که موفق به کسب گواهینامه مدیریت و کیفیت مواد غذایی از سوی موسسه SGS سوئیس در ایران شده است.

این مجموعه هتلداری شامل هتل های تاریخی و سنتی است که می توان به هتل موزه فهادان، هتل رستوران تاریخی مهر، هتل تاریخی ملک التجار و هتل تاریخی لب خندق اشاره کرد.

fountainhead:

دیدگاه کاربران