یزد

جمعه, 7 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

پيشکسوتان کانون جهانگردي و اتومبيلراني تقدير شدند

 

پيشکسوتان کانون جهانگردي و اتومبيلراني تقدير شدند

در گردهمايي پيشکسوتان اتومبيلراني جمعي از پيشکسوتان و فعالان کانون جهانگردي و اتومبيلراني مورد تقدير قرار گرفتند.  

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) علي‌مومن‌لو، مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون جهانگردي و اتومبيلراني در گردهمايي پيشکسوتان اتومبيلراني که صبح امروز برگزار شد، گفت: کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در سال‌هاي اخير پس از الحاق به سازمان ميراث‌‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري گام‌هاي موثري را در توسعه پايدار در ابعاد وظايف برون‌مرزي و درون‌مرزي خود برداشته است.

وي ادامه داد: راه‌اندازي 26 دفتر نمايندگي اطلاع‌رساني گردشگري، آغاز به کار رالي‌هاي کانون، برگزاري نمايشگاه‌هاي خودرو، توسعه و تجهيز دبيرخانه صيانت از خودروهاي تاريخي، ورود همه‌جانبه به صنعت گردشگري داخلي، حضور دايم در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي داخلي، حضور در مجامع FIA و AIT و تلاش براي عضويت در سازمان جهاني جهانگردي تنها گوشه‌اي از اين خدمات به شمار مي‌رود.

مومن‌لو با بيان اينکه راهي که در حوزه عملکرد کانون پيش‌روي ما گشوده شده است راهي نو و مبتني بر تجارب جديد است، تصريح کرد: راه‌جديد و کار جديد همواره با مخاطراتي مواجه است که با درايت مديران کانون و با اتکا به تجارب مرتفع شده است. به اين منظور از شما درخواست داريم تا تجارب و داشته‌هاي خود را براي توسعه خانه بزرگ خود در اختيار اين مجموعه قرار دهيد.

در پايان اين مراسم از حاجيان، مافي، وهاب‌زاده، کوشان‌فر، امين‌الهي، عباس‌پور، اعتباري و جمعي ديگر از پيشکسوتان کانون جهانگردي و اتومبيلراني با اهدا لوح و تنديس تقدير به عمل آمد.

fountainhead:

دیدگاه کاربران