یزد

شنبه, 8 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

با هدف استقرار دولت الکترونيک شبکه MPLS در سازمان ميراث‌‌فرهنگي به بهره‌برداري رسيد

 

با هدف استقرار دولت الکترونيک شبکه MPLS در سازمان ميراث‌‌فرهنگي به بهره‌برداري رسيد

ساعتي پيش و با حضور معاون رئيس جمهور شبکه MPLS در سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مورد بهره‌برداري قرار گرفت.  

به گزارش ميراث‌آريا(CHTN) شبکه MPLS با هدف استقرار دولت الکترونيک هم اکنون در مجموعه ارگ آزادي، ساختمان ستادي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، معاونت گردشگري در استان تهران، معاونت ميراث‌فرهنگي در استان فارس، معاونت صنايع‌دستي در استان اصفهان و اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان آذربايجان غربي راه‌اندازي شده است.

همچنين در اين مراسم سيستم IT PHONE که امکان ارتباط تصويري از طريق تلفن را فراهم مي‌آورد در دفتر رياست سازمان ميراث‌فرهنگي، معاونت توسعه و مديريت اين سازمان و مجموعه فرهنگي _ تاريخي سعدآباد مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

حميدبقايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در اين مراسم گفت: از طريق اين سيستم امکان ارتباط مستقيم استان‌ها در ايام نوروز به منظور ارائه گزارش‌ عملکرد ستاد تسهيلات سفرهاي کشور فراهم مي‌شود.

وي همچنين تصريح کرد: سيستم IT PHONE بايد جايگزين خطوط تلفن در سازمان ميراث‌فرهنگي شود تا از اين طريق امکان ارتباط مستقيم مديران با يکديگر فراهم شود.

به گفته محمود صادقي مديرکل دفتر آمار و فن‌آوري اطلاعات اين سازمان شبکه MPLS تا 20 اسفندماه در تمامي دفاتر سازمان ميراث‌فرهنگي در استان تهران و ادارات کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري 10 استان ديگر راه‌اندازي مي‌شود.

وي تصريح کرد: اين سيستم در سه فاز طراحي شده است که فاز نخست آن امروز به بهره‌برداري رسيد، در فاز دوم 10 استان ديگر به اين سيستم تجهيز مي‌شوند و فاز سوم آن نيز راه‌اندازي اين سيستم در دفاتر شهرستاني سازمان است.

صادقي در ادامه گفت: اين سيستم با توجه به تاکيد دولتمردان بر استقرار دولت الکترونيک راه‌اندازي شده است و دولت دهم بستر راه‌اندازي شبکه اجتماعي MPLS را در سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري فراهم آورد.

وي امکان برگزاري ويدئو کنفرانس‌هاي غيرحضوري را از مزيت‌‌هاي اين سيستم دانست و گفت: به روز کردن پورتال سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به نشاني www.ichto.ir نيز از ديگر برنامه‌هاي در دستور کار دفتر آمار و فن‌آوري اطلاعات سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري است.

گفتني است در مراسم بهره‌برداري از سيستم MPLS جمعي از معاونان و مديران کل سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري نيز حضور داشتند.

fountainhead:

دیدگاه کاربران