یزد

جمعه, 7 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

لاريجاني عنوان کرد: مجتمع پذيرايي نعنا گامي در راستاي جاده‌ گردشگري

 

لاريجاني عنوان کرد: مجتمع پذيرايي نعنا گامي در راستاي جاده‌ گردشگري

مدير کل ميراث فرهنگي استان تهران ساخت مجتمع پذيرايي نعنا واقع در محدوده زردبند به عنوان خدمات بين راهي را، گامي موثر در راستاي جاده گردشگري عنوان کرد.  

به گزارش ميراث آريا(chtn)، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران مجتمع پذيرايي نعنا را داراي چند ويژگي منحصر به فرد نسبت به ساير مجتمع‌ها عنوان کرد.

محمد ابراهيم لاريجاني نخستين ويژگي اين مجتمع را حضور هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف چون نقاشي بيان کرد و گفت: ويژگي دوم اين مجتمع حضور بانوي سرمايه‌گذار است.

وي بکارگيري تجربه و دانش ايرانيان مقيم خارج از کشور و استفاده از آن در طراحي ساخت اين مجتمع را از ديگر ويژگي‌هاي آن مطرح کرد و افزود: تبديل اين مجتمع به پاتوق هنرمندان و انديشمندان مي‌تواند ديگر ويژگي اين مجتمع به شمار رود.

لاريجاني نبود مشکلات ديگر مجتمع‌ها چون بهداشت، نرخ، زبان انگليسي به عنوان ويژگي ديگر اين مجتمع برشمرد و بيان داشت: براي تجهيز اين مجتمع تا سقف 400 ميليون تومان از سوي اداره کل ميراث فرهنگي استان تهران امکان پرداخت وام وجود دارد.

وي با اشاره به توجه بسيار کم به جاده‌هاي گردشگري در فرهنگ سفر کشورمان، مقصدگرايي ايرانيان و ضعف در خدمات بين‌راهي، سرمايه‌گذاري و اشتغالزايي در حاشيه جاده‌ها به ويژه شمال شرق جاده لواسان را به عنوان محور گردشگري توصيه کرد.

لاريجاني تبديل کاربري طبقه سوم اين مجتمع به قهوه‌خانه سنتي به منظور احياي نقاشي سبک قهوه‌خانه‌اي را اقدام شايسته توصيف کرد و گفت: بهتر است مدرن کردن همراه با احترام گذاشتن به سنت‌ها باشد.

fountainhead:

دیدگاه کاربران