یزد

شنبه, 8 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

پيام معاون صنايع‌دستي کشور به مناسبت فرا رسيدن دهه فجر

 

پيام معاون صنايع‌دستي کشور به مناسبت فرا رسيدن دهه فجر

معاون صنايع‌دستي کشور فرا رسيدن ايام الله دهه فجر را به جامعه هنرمندان و صنعتگران صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي تبريک گفت.  

به گزارش ميراث آريا(chtn)، تهمينه دانيالي گفت: امروز عرصه‌اي است که همه بايد به توصيه بنيانگذار انقلاب اسلامي مبني بر برنامه ريزي براي خدمت به مردم عمل کنند.

وي افزود: انقلاب اسلامي با اتکاء به قدرت مردم، آسيب ناپذير است و هنرمندان و صنعتگران صنايع‌دستي کشور از ميان همين مردم هستند که بايد به بودن آن‌ها تکيه کرد.

معاون صنايع‌دستي سازمان ميراث فرهنگي کشور ادامه داد: زنده نگه داشتن ياد شهداي انقلاب باعث تداوم حرکت آن است و نبايد ارزش و جايگاه هنرمنداني که هنر خود را رها کرده و به موج انقلاب پيوستند، از خاطر ببريم.

دانيالي اضافه کرد:‌ به درستي که خون شهيدان، انقلاب و اسلام را بيمه کرده است و به راستي که نبايد جايگاه و منزلت صنعتگران و هنرمندان شهيد را در به نتيجه رسيدن انقلاب به فراموشي سپرد.

اين استاد دانشگاه با تکيه بر سخنان بنيانگذار انقلاب، خون شهيدان را ضامن پيروزي انقلاب و اسلام دانست و اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي راهنماي همه اقشار ملت از جمله صنعتگران صنايع‌دستي شد.

معاون صنايع‌دستي کشور در پايان ضمن تقدير از خانواده شهداي هنرمند صنايع‌دستي کشور خاطرنشان کرد: صبر و استقامت خانواده اين شهدا بهترين رهنمود پس از گذشت 32 سال از پيروزي انقلاب اسلامي است.

fountainhead:

دیدگاه کاربران