یزد

جمعه, 7 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

امام جمعه یزد:حفظ اصالت دینی در جذب گردشگران مورد توجه قرار گیرد

 

امام جمعه یزد:حفظ اصالت دینی در جذب گردشگران مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در جذب گردشگران باید به حفظ اصالت دینی و اعتقادی توجه خاص صورت گیرد و این موضوع مهم هیچگاه فراموش نشود.  


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'محمدرضا ناصری ' دردیدار با مدیركل و مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: دارالعباده یزد بخاطر داشتن آثار فراوان تاریخی و فرهنگی، از مناطق مهم گردشگرپذیر كشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: حضور گردشگران در استان یك فرصت است كه باید با برنامه ریزی و كارهای عمیق فرهنگی، دینی و ارزشی، از آن بصورت درست استفاده كرد.

امام جمعه یزد تصریح كرد: روح كلی برنامه ها در جذب گردشگر از سوی متولیان میراث فرهنگی باید انتقال ارزشهای معنوی، سنت ها و آداب و رسوم ارزشمند ایران اسلامی به آنها باشد.

ناصری تاكید كرد: باید برنامه ریزی در مقوله گردشگری استان به نحوی باشد كه فرهنگ وارداتی آنها در مردم مومن ما اثر نگذارد و در مقابل فرهنگ اصیل دینی و معنوی مردم ما به گردشگران منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:هرچند در سال های اخیر در این مساله مهم، كارهایی صورت گرفته است ولی كافی نیست و باید افزایش یابد.

ناصری، داشتن طرح و برنامه را از لوازم مهم حفظ و نگهداری آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی استان برشمرد كه باید در سالجاری بیشتر شود.
 

fountainhead:

دیدگاه کاربران