یزد

پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

 

آمادگی هتل های زنجیره ای مهر جهت تورهای دانش آموزی و دانشجویی

مجموعه هتل های زنجیر ه ای مهر آمادگی دارد تا با همکاری آژانس کاروانسالار کویر جهت معرفی هرچه بهتر شهر جهانی یزد ( اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان ) با ارائه بهترین خدمات و تسهیلات ویژه، میزبان تورهای دانش آموزی و دانشجویی باشد.  

مجموعه هتل های زنجیر ه ای مهر آغازگر صنعت احداث هتل های سنتی در ایران بوده و تلاش مستمر داشته تا با مرمت بناهای قدیمی آنها را حفظ و صنعت گردشگری را در کشور و استان یزد رونق دهد. مفتخر است اعلام دارد که این مجموعه در حال حاضر دارای پنج هتل سنتی در بافت قدیم شهر یزد می باشد. خانه هایی با قدمت 250 سال که با بازسازی های صورت گرفته به هتل های سه و چهار ستاره تبدیل شده و اکنون از شهرت جهانی برخوردارند و هر ساله مسافرین زیادی از اقصی نقاط دنیا این هتل ها را برای اقامت انتخاب می کنند. اکنون این فرصت را برای با ارزش ترین سرمایه های ملی کشورمان دانش آموزان و دانشجویان عزیز میسر ساخته تا نسل حاضر با روح زندگی ایرانی و  فرهنگهای گذشته مرسوم در بین خانواده ها ی ایرانی و خصوصا  مردم کویر نشین شهر یزد آشنا و ارتباطی هر چه بیشتر  بین نسلهای فعلی ایرانی با پیشینیان فراهم سازد. امید است در کنار معرفی هرچه بهتر شهر یزد آشیانی فراهم سازد تا بهترین خاطرات زندگی شما در آن رقم بخورد.

خدمات پیشنهادی

  • اقامت با صبحانه و دو وعده غذا (فول برد)
  • اقامت با صبحانه و یک وعده غذا ( هاف برد)
  • اقامت با صبحانه ( اقامت تک)
  • تورهای مختلف یزدگردی، میبد و چک چک، کویرنوردی. (ترنسفر، راهنما، ورودیه، بیمه، پذیرایی)
  • بازید از بزرگترین و مجهزترین رصدخانه در خاورمیانه .( آموزش مقدماتی نجوم به کمک  شبیه ساز آسمان ، رصد از طریق تلسکوپ، صورت یابی فلکی. کار با اپلیکیشن، عکاسی نجومی و...)
  • اجرای موسیقی سنتی در هتل ( در صورت درخواست)
  • ترنسفر رفت و برگشت
  • امکان تهیه بلیط پرواز و قطار

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ ها و ظرفیت هتل ها با شماره های زیر تماس بگیرید. بخش رزرواسیون همواره آماده جوابگویی به سوالات شما عزیران می باشد.

 شماره تماس: 03536303030        موبایل:   09132746850

                                                                                                                                                   

 

 

fountainhead:

دیدگاه کاربران