یزد

پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

ازمدیرعامل هتل های زنجیرهای مهر تقدیربعمل آمد

 

ازمدیرعامل هتل های زنجیرهای مهر تقدیربعمل آمد

به گزارش خبرگزاری آرت پرس طی مراسمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد،فرمانداریزدو مشاور استانداراز فعالیت های دکترمحمدحسین محتاج الله مدیرعامل هتل های زنجیرهای مهر تقدیربعمل آمد  

به گزارش امیر ترقی خبرنگار خبرگزاری آرت پرس  دریزد ؛ در این مراسم به پاس فعالیتهای دکترمحتاج الله در احیاء بافت تاریخی یزد و همچنین کسب رتبه برتردر بین هتلهای جهان که در کشور اسپانیا برگزار شد تقدیرویژه ای از وی صورت گرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزددرابتدای این مراسم با اشاره به اینکه دکتر محتاج الله از پیشکسوتان احیاء بافت تاریخی به شمار می روند،گفت:ایشان تلاش جدی برای ابنیه و آثار تاریخی استان یزد داشته اند.
بهرام رضایی افزود:تلاشهای هتل های زنجیره ای مهر باعث شده توسعه گردشگری در این استان از رونق مناسبی برخوردار باشد.
وی ادامه داد:یزد در بحث هتل های سنتی  از نوع احیاء خانه های سنتی ،بیشترین فعالیت را در کشور داشته است.
این مقام مسئول تاکید کرد که برند هتل های سنتی در کشور مختص به شهر تاریخی یزد است.
رضایی در ادامه با بیان اینکه صنعت گردشگری یک  حوزه درآمد زا و بدون دردسر است ،اظهارداشت:از مسئولین انتظار داریم توجه ویژه ای را به این بخش داشته باشند.
وی همچنین خواهان اطلاع رسانی دقیق از جاذبه و پتانسیل های تاریخی استان یزد از سوی رسانه های گروهی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در پایان سخنانش بار دیگر فعالیت های هتل های زنجیره ای مهر را در امرگردشگری ستود.
مدیرعامل هتل های زنجیره ای مهر نیز در این مراسم به فعالیت و زیرمجموعه های  هتل های زنجیره ای مهراشاره کرد و گفت:از سال 78با احیاء خانه های سنتی فعالیت هتل های زنجیره ای مهر آغاز شد.
دکتر محمد حسین محتاج الله افزود:این کارو فعالیت ها با هدف فضای ماندگار میراث ارزشمند تاریخی یزد صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه فعالین حوزه گردشگری نیازمند حمایتهای مسئولین به خصوص متولیان امرگردشگری هستند،گفت:باید دولت و مسئولینن در حمایت ازفعالین گردشگری چاره اندیشی و برنامه مدونی را در دستورکار خود قراردهند.
محتاج الله در ادامه به برتری هتل های زنجیرهای مهر در سی و هفتمین دوره مسابقات هتلهای برتر جهان در کشوراسپانیا اشاره کرد و افزود:این هتل در بین 4000هتل جهان بعنوان یکی از 30هتل برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
مشاور استاندار یزد هم طی سخنانی استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری را امری ضروری خواند.
میرسعیدی بابیان اینکه خدمت بی منتی از سوی هتل های زنجیره ای مهر در امر گردشگری استان صورت پذیرفته است ،گفت:استان باید قدر فعالین این حوزه به خصوص دکتر محتاج الله باشد.
وی همچنین با اشاره به نقش توریست در اقتصاد یک کشور، اظهار داشت:هرچقدر درامرگردشگری از سوی متولیان سرمایه گذاری شود به نفع کشور خواهد بود.
فرماندار یزد بعنوان دیگر سخنران یزد با تقدیر از فعالیت رو به رشد هتل های زنجیره ای مهر در امر گردشگری ،گفت:باید همه تلاش نماییم تا میراث و فرهنگ یزد به خوبی به جهانیان معرفی شود.
عزیزالله سیفی افزود: این استان خانه های تاریخی وجود داشت که کم کم به سمت مخروبه رفتن داشت پیش می رفت که به همت شخص دکتر محتاج الله احیاء و مرمت گردید.
وی گفت: در حال حاضر هتل های سنتی یزد از رونق خاصی برخوردار هستند.
فرمانداریزد در عین حال تاکید کرد که باید کاربری های جدیدی برای احیاء خانه های تاریخی تعریف شود.

fountainhead:

دیدگاه کاربران