یزد

جمعه, 31 فروردین 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

نخستين مسافران نوروزي استقبال مي‌شوند

 

نخستين مسافران نوروزي استقبال مي‌شوند

نخستين مسافران ورودي به استان‌هاي کشور از سوي مسؤولان ستاد دائمي تسهيلات سفر استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.  

سخنگوي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) با بيان اين مطلب افزود: اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و هنري به عنوان يکي از محورهاي طرح نوروزي 90 مورد توجه قرار گرفته است.

محمدرضا پوينده تصريح‌کرد: با هماهنگي انجام شده با ادارات کل ميراث‌فرهنگي استان‌ها برگزاري مراسم تحويل سال، اجراي آيين‌هاي سنتي و نيز استقبال از نخستين گردشگران در قالب برنامه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و هنري تعريف شده است.

وي با تاکيد بر اينکه برگزاري مراسم فرهنگي، نقش تاثيرگذاري در شکل‌گيري خاطرات خوش گردشگران دارد، گفت: در اين راستا برگزاري جشنواره‌هاي موسيقي، جنگ شادي و طنز، نمايشگاه‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي‌سنتي نيز در دستور کار ستادهاي استاني قرار دارد.

پوينده با بيان اينکه برنامه‌هاي فرهنگي و اوقات فراغت گردشگران منطبق با جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي استان‌ها تعريف شده است، بيان داشت: تجهيز و آماده‌سازي موزه‌ها، افزايش ساعت کار آنان و نيز بهره‌‌گيري از محوطه‌هاي فرهنگي بخشي ديگر از اين برنامه‌ها است.

وي خاطرنشان کرد: به منظور عملياتي شدن برنامه‌هاي مذکور، اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان‌هاي کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات اسلامي، گروه‌هاي فرهنگي_هنري بخش خصوصي و شوراي اسلامي شهر و روستا با ستاد دائمي تسهيلات سفر کشور همکاري دارند.

fountainhead:

دیدگاه کاربران