یزد

پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

برگزاري دوره آموزشي هدفمند سازي يارانه‌ها در يزد

 

برگزاري دوره آموزشي هدفمند سازي يارانه‌ها در يزد

دوره آموزشي هدفمند سازي يارانه‌ها به منظور افزايش آگاهي و دانش کارکنان اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد برگزار شد.  

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد در گفتگو با ميراث آريا(chtn) با بيان اين مطلب، يارانه را پرداخت انتقالي به منظور حمايت از اقشار کم درآمد و بهبود توزيع درآمد از محل خزانه دولت به صورت نقدي يا جنسي به خانوارها و توليد کنندگان کالا و خدمات تعريف کرد.

علي اکبر کاظمي هدف از برگزاري اين دوره آموزشي هشت ساعته را فرهنگ سازي و افزايش آگاهي و دانش کارکنان با قانون و ويژگي‌هاي هدفمندي يارانه‌ها براساس برنامه تعيين شده برشمرد و گفت: يارانه‌ها به بخش هايي چون کالاهاي مصرفي، يارانه خدمات اجتماعي و کالاهاي واسطه‌ايي براي توليدکنندگان دسته بندي مي شوند.

وي هدفمند کردن يارانه‌ها را موجب اصلاح قيمت‌ها، افزايش بهره‌وري و کاهش هزينه‌ها دانست و بيان داشت: با تصويب اين لايحه، مردم در مصرف منابع صرفه جويي کرده و با پرداخت قيمت آزاد کالاها خود را براي حضور در بازارهاي جهاني آماده خواهند کرد.

اين مقام مسوول با تاکيد بر مطابقت لايحه هدفمند کردن يارانه‌ها با برنامه توسعه پنجم و سند چشم انداز توسعه کشور، گفت: تصويب اين لايحه گامي مهم به سوي هدفمندسازي يارانه‌ها به ويژه در حوزه نفت و فرآورده‌هاي نفتي است.

fountainhead:

دیدگاه کاربران