یزد

جمعه, 10 فروردین 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

سمینار آشنایی با رهبران کارآفرین ( باحضور دکتر حسین محتاج اله)

 

سمینار آشنایی با رهبران کارآفرین ( باحضور دکتر حسین محتاج اله)

دکتر حسین محتاج اله، صاحب برند بین المللی هتل های زنجیره ای مهر، با حضور در جمع دانشجویان و استادان دانشکده کارآفرینی ، به بیان داستان کسب و کار و تجربیات ارزشمند خود در عرصه کارآفرینی گردشگردی پرداخت..  

دکتر حسین محتاج اله، صاحب برند بین المللی  هتل های سنتی مهر، با حضور در جمع دانشجویان و استادان دانشکده کارآفرینی ، به بیان داستان کسب و کار و تجربیات ارزشمند خود در عرصه کارآفرینی گردشگردی پرداخت.

وی با بیان روند شکل گیری هتل های زنجیره ای مهر که برخی از آنها در ایران و جهان منحصر به فرد است، خلاقیت برپایه تحصیلات دانشگاهی، نگرش های جدید براساس مسافرت های خارج از کشور، جرأت ورزی و نترس بودن بخاطر حضور در جبهه های جنگ در دوران نوجوانی، داشتن پشتکار و اهل حساب و کتاب بودن بر پایه تربیت خانوادگی  و ظرفیت های بی نظیر شهر تاریخی یزد را مهمترین عوامل موفقیت خود در این کسب و کار ذکر کرد . دکتر محتاج اله با اشاره به سختی های کار و ضرورت استقامت و ناامید نشدن از کار تاکید کرد؛ موانع بازدارنده در کسب و کار بسیار زیاد است اما برای من عبور از این موانع لذت بخش است. همانطور که در عکس ها ی پاورپوینت مشاهده فرمودید کمتر کسی فکر میکرد خانه های قدیمی و متروکه که روزگاری محل تجمع معتادان و خلافکاران بود، اکنون تبدیل به زیباترین فضاهای فرهنگی ایران شده و با استقبال بی نظیر گردشگران خارجی ربرو شده است. این یعنی همان تبدیل تهدید به فرصت و خلق نمودن ارزش از هیچ و کارآفرینی،که به نظر من در حال حاضر یکی از بهترین رشته های دانشگاهی است و می تواند به شما دانشجویان عزیز ایده های جدید بدهد.

 در ادامه سمینار، دکتر محتاج اله به پرسش های دانشجویان و استادان دانشکده کارآفرینی  پاسخ داد. همچنین  مقرر شد ارتباطات کاری و دانشگاهی این رهبرکارآفرین با دانشکده افزایش یابد.در پایان سمینار، لوح تقدیر و مدالیوم دانشکده به ایشان اهدا شد.

fountainhead: http://ent.ut.ac.ir/news-3293.htm

دیدگاه کاربران