یزد

جمعه, 31 فروردین 1403

رزرواسیون آنلاین - (کلیک کنید)

 

آغاز محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد در يزد

 

آغاز محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد در يزد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد از اختصاص 500میلیون ریالي به‌منظور محوطه‌سازی کمپینگ گردشگری روستای بندرآباد خبر داد.  

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، محمد یارمند اظهار كرد: این کمپینگ گردشگری در روستای بندرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان صدوق قرار دارد که با اعتبار 500میلیون ریال در سال 1389 کار ساخت آن آغاز شد.

او ادامه داد: روستای بندرآباد با وجود ظرفیت‌های فراوان در بخش گردشگری و برخورداری از آثار تاریخی فراوان که مهم‌ترین آن را می‌توان مجموعه‌ي «سلطان بندرآباد» دانست، به‌دلیل کمبود فضای اقامتي و تفریحی، آن‌گونه که شایسته است گردشگرپذیر نیست. بنابراین ایجاد چنین فضایی نقش مؤثری در جذب گردشگر به این منطقه دارد.

وي بيان كرد: اعتبار ذکرشده فقط براي ساخت آلاچیق تخصيص یافته و امسال نیز مبلغ 500میلیون ریال به‌منظور سامان‌دهی و محوطه‌سازی اختصاص یافته است.

او افزود: دهستان «رستاق» به‌عنوان یکی از مناطق پایلوت هدف گردشگری در کشور با داشتن آثار تاریخی ارزشمندی مانند مجموعه‌ي «سلطان بندرآباد» سالانه پذیرای علاقه‌مندان زیادی به آثار تاریخی است. با ساخته شدن این مجموعه، اين منطقه نقش مؤثرتری در جذب گردشگر مي‌تواند داشته باشد.

fountainhead:

دیدگاه کاربران